طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم مورد مطالعه صنایع غذایی زرین غزال

سایت dlct.ir مطلبی با نام ” طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم مورد مطالعه صنایع غذایی زرین غزال ” برای دانلود قرار داده است.
برای دریافت فایل مورد نظر خود می توانید با کلیک بر روی قسمت لینک دانلود فایل به صفحه دانلود مطلب وارد شده و پس از مطالعه توضیحات مربوط به آن ،فایل ها را دریافت کنید.

طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم مورد مطالعه صنایع غذایی زرین غزال

طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم مورد مطالعه صنایع غذایی زرین غزال

چکیده
با توجه به اهمیتی که برندها در خلق ارزش و افزایش جریانات نقدی ورودی مؤسسات دارند لازم است مدیران واحدها توجه ویژه‌ای به این مقوله مبذول داشته و با تلاش در جهت شکل‌گیری، خلق و حفظ برندی که بتواند انتظارات مصرف‌کنندگان، سهامداران و سایر گروه‌هایی که به نحوی بر ارتباطات سازمانی تأثیرگذارند را برآورده سازد. شناختعواملموثربر شکل‌گیری برندازچناناهمیتی برخورداراستکهشایدموفقیتبسیاریازشرکتهایامروزوآیندهمبتنیبرشناختدرست…